zoveel vragen

Een plaats om uw eigen ervaringen en verhalen te delen

Moderators: Anne, renhoek

Post Reply
twinkle

zoveel vragen

Post by twinkle » Wed, 04 06 2008, 21:39

Hallo allemaal,

wat leuk om dit forum tegen te komen nu ik zo zoekende ben naar antwoorden en dat terwijl ik zelf ook in Schiedam woon.

Laat ik bij het begin beginnen.
Sinds dat ik klein ben 'gebeuren' er dingen. Maar telkens in periodes. Periodes dat er veel gebeurt en periodes dat het stil is. Met 'gebeuren' bedoel ik dan voor mij onverklaarbare dingen.
Ik heb zelf het vermoeden dat het te maken heeft met er open voor staan of niet.

Maar goed, het begon met een aantal waarzeggende dromen die ik als klein kind gehad heb. En waar ik nu sinds kort weer mee te maken heb. (met name zwangerschappen.....gek he??)
Zo waren mijn man en ik al een tijdje bezig om zwanger te worden. En toen die ene maand waar het eigenlijk, gezien omstandigheden icm timing, simpelweg niet gelukt had kunnen zijn. Een paar dagen later droomde ik dat er een klein jongetje voor me stond en die zei tegen me: 'je bent zwanger' Waarop ik antwoorde dat dit onmogelijk was. Hij herhaalde echter een aantal keer zijn zin.
Gelukkig (achteraf had me dus echt niemand meer geloofd) vertelde ik de volgende ochtend tegen mijn man dat ik zo raar gedroomd had. Waarop we gelijk de droom eigenlijk weer vergaten.

Tot een paar weken later toen bleek dat ik dus idd zwanger was en later, zo bleek, idd van een zoon. Ik heb nu inmiddels al een aantal keer gedroomd van mensen in omgeving dat ze zwanger waren (en dit dus later ook bleken te zijn)

Daarnaast ben ik al een aantal jaar 'gezegend' met het feit dat in mijn omgeving lichten aan en uit gaan. Maar het meest last heb ik van elektrische apparaten die ofwel op hol slaan, spontaan uitschakelen, radios die harder gaan.

Verder weet ik dat ik een hele sterke beschermengel(en) heb. Zo voelt het althans. Of misschien ben ik me er gewoon heel bewust van. Ik kan me soms heel druk maken over dingen, maar er zijn ook situaties waarin ik zo vreselijk rustig blijf en dan voelt het echt bijna letterlijk alsof er een hand op mijn schouder ligt en zegt "alles komt goed" en hier vertrouw ik dan ook op.

Dingen gebeuren met een reden. Daar geloof ik heilig in. Als ik naar mijn leven tot nu toe kijk heb ik een hoop mensen in mijn leven leren kennen, waarvan een groot aantal bewust voelden als 'jou leer ik nu niet zomaar kennen' Kan dit niet precies uitleggen.

Heb een roerig leven achter de rug maar heb nu dan eindelijk mn plek gevonden. Ben sinds een paar maanden mama, heb mijn droomman gevonden en voel steeds meer dat ik in balans ben. Voel me sterker dan ooit!

Waar komen al deze ervaringen vandaan? Waarom voelt het alsof ik op de vooravond van iets groters sta? Maar bovenal, waarom gebeurt 'het' dan maar niet?

Waarom weet ik zo vaak wat anderen mensen willen zeggen, waarom gebeurt het zo vreselijk vaak dat als ik aan iemand denk 2 min later de telefoon gaat en juist die persoon me belt.

Nu sinds kort zit ik dus weer in een periode dat er veel gebeurt, en het maakt me nieuwgierig. Klopt het dat ik 'voel' dat er iets in mijn huis (zolder) is? Kan ik idd meer met die onverklaarbare dingen die gebeuren?
En wanneer ga ik nu eindelijk eens aan de slag met die tarot kaarten die nu al een jaar of drie in de kast liggen??
Ben ik echt seniel aan het worden maar het lijkt wel alsof dingen in huis verplaats worden of opeens 'kwijt' zijn om dan een dag later toch op die plek te liggen waar ik uit pure wanhoop al 5 keer gekeken had (?!?!)

Misschien een vreselijk warrig verhaal, en een hele hoop vragen.... maar zou zo graag tips en reakties van mensen lezen die hier iets in herkennen.

Heel veel groetjes en wie weet tot snel :)
Het meervoud van lef is leven....

Mahilwen

Post by Mahilwen » Thu, 05 06 2008, 12:52

Het enige wat ik mee kan geven aan je is... Stel je zelf niet op de vraag waarom... het waarom zul je nooit te weten krijgen namelijk. Het gaat erom dat je er iets mee doet. Zoals die tarot kaarten, pak ze gewoon ga er mee aan de slag, en niet denken waarom wil of moet ik er mee aan de slag, Nee gewoon doen, zo ineens. Laat de dingen gewoon gebeuren zonder dat je de vraag waarom steld, en ik weet dat dat moeilijk is, maar wel de goede weg. Deze dingen gebeuren niet zomaar, je bent erg gevoelig, een sterke energie heb je bij je. En een paar goede gidsen bij je. Die zullen je helpen hierin, vraag het gerust aan ze. Ik weet niet of je hier aan heb, maar dit kwam bij me op.

Liefs Mahilwen

Post Reply